لانى احبك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عالم جديــد يناديكــــــــم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب التانى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

الحب التانى Empty
مُساهمةموضوع: الحب التانى   الحب التانى I_icon_minitimeالخميس مايو 15, 2008 8:16 pm

الحب التانى

--------------------------------------------------------------------------------

يا شباب ارجو الافادة لانى محتار اوى بس خد الموضوع بجد مش عايز حد يتريق علية الموضوع انى تزوجت من فتاة من 4 سنوات وعشت معها حياة عادية وبعد كدة اتعرفت على فتاة ثانية وحبينا بعض اوى واحنا مرتحين لبعض جدا وحاسس انى ممكن اعيش معها حياتى وبعد فترة4 شهور من حبنا اعترفتلها انى متزوج بس مش مرتاح فى الزواج طبعا زعلت منى فترة كبيرة بس هى مش قدرة تبعد عنى ولا انا ابعد عنها لاننا حبينا بعض اوى اوى وهى ضحت حتى بجوازى من فتاة تانية علشان الحب واتفهمنا بعد كدة مع بعض المشكلة بقى انى قلت لزوجتى عليها وطبعا رفضت جدا انى اتزوج من فتاة تانية ودة حقها طبعا وهى بردة عشرة مع بعض 4 سنين مفدرش اسبها ولا اقدر اسيب التانية اعمل اية شفولى حل
هجاوب على بعض الاسئلة الخاصة بالشباب اولا انا سنى 28 سنة والحمدللة برضة عندى ولد مقدرش انكرة طبعا لانى بردة بحبة اوى بس مشاعرى اتجاة زوجتى مفيش مش بحس معاها باى احساس وخايف اضيع عمرى كلة كدة الواحد من حقة بردة يعيش حياتة بس المشكلة انى مش عايز اظلم حد معايا
https://heasun12.yoo7.com
ملك

ملك

الحب التانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب التانى   الحب التانى I_icon_minitimeالسبت يونيو 28, 2008 10:59 pm

دى غلتطك انت الى اتسرعت فى زواجك من الاولى والمفروض بعد مرور اربع سنوات من زواجك انك تكون وافى لمراتك لانك عندك ولد منها كمان والثانيه لو رضيت ان تكون الزوجه الثانيه اتزوجها ولوالاولى رفضت برضوا ازوجها غظب عن الاولى لان فى هذه الحاله الاولى هتكون انانيه ودى رايى بصراحه والى انت شيفو صح اعمله
يوسف متعب

يوسف متعب

الحب التانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب التانى   الحب التانى I_icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2008 6:16 pm

دى غلتطك انت الى اتسرعت فى زواجك من الاولى

الحب التانى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-